Decathlon producten
- Ga naar Gast account retour aanmaken'
- Vul je e-mail en bestelnummer in (klik hier voor uitleg over het vinden van je bestelnummer).
- Scroll in je order naar beneden en klik op Retour aanmaken.
(Is deze knop niet zichtbaar? Lees dan hier verder). - Kies de producten die je wilt retourneren en geef een retourreden op.
- Selecteer de retourmethode (PostNL of retour in de winkel).
- Bevestig je retourverzoek.
- Heb je gekozen voor Postnl dan ontvang je het retourlabel en instructies per e-mail. Controleer hierbij ook je spam. Heb je het toch niet ontvangen? Lees dan hier wat je het beste kan doen.
Retour aanmaken knop is niet zichtbaar?
In sommige gevallen is de retourknop niet zichtbaar. Namelijk wanneer je een bestelling hebt geplaatst met zowel Decathlon-producten als producten van een partner. Wil je de Decathlon-producten uit je mixed order retourneren? Stuur deze gratis naar ons retouradres. Schrijf het volgende op je pakket:
- Ordernummer
- Antwoordnummer 54094, 5004 VB Tilburg
Let op: Stuur geen Partnerproducten naar ons antwoordnummer! Meer informatie over het retourneren van Partner- en Second Life-producten vind je hier.
Winkel retour
Decathlon producten kunnen gratis worden geretourneerd of geruild in onze winkels. Het is niet nodig om dit eerst online retour aan te melden of contact op te nemen met de online klantenservice. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt en kom langs wanneer het je uitkomt. Gaat het om een Partner- en Second Life-product? Deze producten kunnen alleen gratis online geretourneerd worden, het is dus niet mogelijk om deze producten in één van onze filialen te retourneren.
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over Decathlon producten. Wil je een Partner- of Second Life-product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.