Decathlon producten
Online
1. Retour aanmelden voor een Decathlon product
- Bestelling geplaatst met account: Ga naar Mijn account om je retour aan te melden.
- Bestelling geplaatst als gast: Klik hier en volg de stappen om je retour aan te melden.
2. Retourbevestiging en verzendopties
Na registratie ontvang je een bevestigingsmail met:
- Barcode: Laat de barcode scannen bij een PostNL-punt. Het label wordt voor je geprint.
- Verzendlabel: Print en plak het label op je pakket en lever in bij een PostNL-locatie.
-
Geen printer: Noteer je ordernummer en dit adres op het pakket:
- Antwoordnummer: 54094, 5004VB Tilburg
3. Kosten en termijn
Lever het pakket in bij een PostNL punt. Terugsturen via een PostNL-locatie is op deze manier gratis! Uiteraard kan je producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten echter wel voor jou. Na het aanmelden van je retour heb je 14 dagen om je pakket retour te sturen.
4. Bewaar je verzendbewijs
Mocht er iets misgaan kunnen we hiermee je verzending controleren en eventueel je geld terugstorten.
Online Alternatieve Retourmogelijkheden
Duidelijke mededeling aan ons dat je van de koop afziet. Bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail. Je kan ook gebruikmaken van het herroepingsformulier.
In de winkel Retourneren
- Winkel aankoop:
Producten gekocht in de winkel kunnen alleen worden geretourneerd of geruild in onze winkels. Het is dus niet mogelijk om een winkelaankoop online te retourneren. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt. - Online aankoop:
Online gekochte artikelen kunnen ook in de winkel geretourneerd worden. Tenzij het gaat om een Partner- en Second Life-product.
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over Decathlon producten. Wil je een Partner- of Second Life-product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.