Partner- en Second Life-producten
Partner- en Second Life-producten hebben andere retourvoorwaarden. Het is niet mogelijk om een Partner- en Second Life-product te retourneren in de winkel. Ook is het alleen mogelijk om te kiezen voor een terugbetaling. Heb je geen retourformulier ontvangen in de doos? Ga naar Mijn account om je online retour aan te maken;
- Ga in je bestelling naar het Partner- en Second Life-product wat je wilt retourneren en druk op de retourbutton. Selecteer de producten die je wilt retourneren en druk per partnerproduct op de retourbutton.
- Na het aanmelden van je retour ontvang je niet gelijk een label. Het wordt namelijk aangevraagd bij onze Partner. Binnen 5 werkdagen zullen wij op het e-mailadres die bij ons bekend is een verzendlabel of een portaal link sturen.
- Na ontvangst van het juiste retourlabel, plak het retourlabel op de doos. Controleer goed wanneer je meerdere Partner bestellingen hebt geplaatst of het label inderdaad bij dat product hoort. Zo voorkom je dat producten naar de verkeerde Partner worden gestuurd.
- Lever je retouraangemelde pakketje in bij een afgiftepunt geselecteerd door onze Partner. Uiteraard kan je producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten echter wel voor jou. Bewaar je verzendbewijs altijd tot je de terugbetaling hebt ontvangen!
Let op: dit artikel gaat alleen over Partner- en Second Life-producten. Wil je een Decathlon product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.