Partner- en Second Life-producten
Ga naar Mijn account om je online retour aan te maken;
- Ga in je bestelling naar het Partner- en Second Life-product wat je wilt retourneren en klik op de retour button. Selecteer de producten die je wilt retourneren en klik per partner product op de retour button.
- Bij Partner- en Second Life-producten is het alleen mogelijk om te kiezen voor een terugbetaling.
- Na het aanmelden van je retour ontvang je niet gelijk een label. Het wordt namelijk aangevraagd bij onze Partner. Binnen 5 werkdagen zullen wij op het e-mailadres die bij ons bekend is een verzendlabel of portaal link sturen. Mocht je van ons een portaal link ontvangen dan kan je daarmee direct bij onze partner een retourlabel aanvragen. Deze wordt dan vervolgens direct vanuit de partner naar je verstuurd.
- Na ontvangst van het juiste retourlabel, plak het retourlabel op de doos. Controleer goed wanneer je meerdere Partner bestellingen hebt geplaatst of het label inderdaad bij dat product hoort. Zo voorkom je dat producten naar de verkeerde Partner worden gestuurd.
- Lever je retouraangemelde pakketje in bij een afgiftepunt geselecteerd door onze Partner. Uiteraard kan je producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten echter wel voor jou.
- Bewaar je verzendbewijs altijd tot je de terugbetaling hebt ontvangen!
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over Partner- en Second Life-producten. Wil je een Decathlon product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.