Partner- en Second Life-producten
Partner- en Second Life-producten hebben andere retourvoorwaarden. Het is niet mogelijk om een Partner- en Second Life-product te retourneren in de winkel. Ook is het alleen mogelijk om te kiezen voor een terugbetaling.
1. Retour aanmelden voor een Partner- of Second Life-product
- Bestelling geplaatst met account: Ga naar Mijn account om je retour aan te melden.
- Bestelling geplaatst als gast: Klik hier en volg de stappen om je retour aan te melden.
2. Selecteer in je bestelling het Partner- of Second Life-product dat je wilt retourneren en klik op de retourknop. Herhaal dit per product.
3. Na het aanmelden ontvang je een bevestiging per mail. Een retourlabel wordt mogelijk later toegestuurd. Binnen 5 werkdagen sturen we je via e-mail een retourlabel of een link naar een portaal waar je het label kunt aanvragen.
4. Zodra je het juiste retourlabel hebt ontvangen, plak je het label op de doos. Controleer zorgvuldig of het label bij het juiste product hoort om fouten te voorkomen.
5. Lever het pakket in bij het aangewezen afgiftepunt van de Partner. Je kunt ook een andere vervoerder kiezen, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over Partner- en Second Life-producten. Wil je een Decathlon product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.