Partner- en Second Life-producten
Heb je een bestelling geplaatst via een gastaccount en wil je een item retourneren?
- Ga naar Gast account retour aanmaken.
- Vul je e-mail en bestelnummer in (klik hier voor uitleg over het vinden van je bestelnummer).
- Scroll in je order naar beneden en klik op Retour aanmaken.
- Selecteer in je bestelling het Partner- of Second Life-product dat je wilt retourneren en klik op de retourknop. Herhaal dit per product.
- Na het aanmelden ontvang je een bevestiging per mail. Een retourlabel wordt mogelijk later toegestuurd. Binnen 5 werkdagen sturen we je via e-mail een retourlabel of een link naar een portaal waar je het label kunt aanvragen.
- Zodra je het juiste retourlabel hebt ontvangen, plak je het label op de doos. Controleer zorgvuldig of het label bij het juiste product hoort om fouten te voorkomen.
- Lever het pakket in bij het aangewezen afgiftepunt van de Partner. Je kunt ook een andere vervoerder kiezen, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over Partner- of Second Life-producten. Wil je een bestelling retourneren met alleen Decathlon producten? Klik dan hier voor meer informatie.