Heb je een retourlabel aangevraagd voor het terugsturen van een partnerproduct en een portaal link van ons ontvangen, maar werkt deze niet? Controleer dan eerst of je de juiste gegevens hebt ingevuld.
Vaak wordt in de portaal link gevraagd om je ordernummer en postcode. Het ordernummer is meestal het NL-nummer, gevolgd door 10 cijfers of letters. Zorg ervoor dat je deze combinatie correct invoert, samen met je postcode.
De portaal link vraagt meestal om (zorg ervoor dat je deze combinatie precies invult zoals gevraagd):
- Je ordernummer: Dit is vaak het NL-nummer, gevolgd door 10 cijfers of letters.
- Je postcode: Vul je postcode correct in, zonder spaties.
Lukt het toch niet? We helpen je graag verder om het probleem op te lossen! Neem hier contact met ons op en vermeld de volgende informatie:
- Het ordernummer
- Een screenshot van de foutmelding bij de portaal link
- De gegevens die je hebt geprobeerd in te vullen
❗️Let op: dit artikel gaat alleen over het retourneren van Partnerproducten. Wil je een Decathlon product retourneren, klik dan hier voor meer informatie.