Decathlon producten
- Account: Log in op Mijn account om een retour aan te melden.
- Gastaccount: Als je als gast hebt besteld, lees dan hier hoe je een retour kunt aanmaken.
- Selecteer de bestelling waarvan je artikelen wilt retourneren.
- Je kunt vervolgens per artikel aangeven of je die wilt retourneren.
- Wanneer je retourverzoek is aangevraagd, ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat bekend is bij Decathlon.
- Plak het retourlabel op de verpakking of schrijf het retournummer op de doos.
- Lever je retour aangemelde pakketje binnen 14 dagen in bij een afgiftepunt (PostNL). Uiteraard kan je producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten echter wel voor jou.
- Zodra we je retourpakket ontvangen, sturen we een bevestiging per mail. Bewaar je verzendbewijs altijd tot je de terugbetaling hebt ontvangen.
Partner- en Second Life-producten
- Account: Log in op Mijn account om een retour aan te melden.
- Gastaccount: Als je als gast hebt besteld, lees dan hier hoe je een retour kunt aanmaken.
- Ga in je bestelling naar het product wat je wilt retourneren en druk op de retourbutton. Selecteer de producten die je wilt retourneren en druk per partnerproduct op de retourbutton. Bij Partner- en Second Life-producten is het alleen mogelijk om te kiezen voor een terugbetaling.
- Selecteer in je bestelling het Partner- of Second Life-product dat je wilt retourneren en klik op de retourknop. Herhaal dit per product.
- Na het aanmelden ontvang je een bevestiging per mail. Een retourlabel wordt mogelijk later toegestuurd.
- Zodra je het juiste retourlabel hebt ontvangen, plak je het label op de doos. Controleer zorgvuldig of het label bij het juiste product hoort om fouten te voorkomen.
- Lever het pakket in bij het aangewezen afgiftepunt van de Partner. Je kunt ook een andere vervoerder kiezen, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.