Het retourrecht geldt indien:
- Het valt binnen het retourtermijn.
- Je niet tevreden bent met jouw aankoop;
- Het product dat je hebt aangeschaft niet past;
- Je de bon hebt van jouw aankopen óf je deze op onze membershipkaart hebt staan;
- De producten uitgeprobeerd zijn, maar niet intensief gebruikt. Mocht het product beschadigd zijn dan kunnen wij de kosten voor waardevermindering in rekening brengen;
Decathlon producten
Online aankoop:
Je hebt 365 dagen de tijd wanneer het aan bovenstaande retourvoorwaarden voldoet. Kijk hier hoe je online een retour aanmeldt.
Winkel aankoop:
Producten die je in de winkel hebt gekocht, kun je alleen in onze winkels retourneren of ruilen. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt.
Let op! De klantenservice in de winkel beoordeelt of het product aan de retourvoorwaarden voldoet. Is het product meer gebruikt dan nodig was om het te testen? Dan kunnen we kosten voor waardevermindering in rekening brengen.
Partner- en Second Life-producten
Het is niet mogelijk om artikelen van onze Partners te retourneren of ruilen in onze winkels. Kijk hier hoe je online een retour aanmeldt.
Je kunt onze Partner producten identificeren doordat het product wordt verkocht en verzonden door een partner, zoals aangegeven bij 'Verkocht en verstuurd door'. Daarnaast kun je onze Second Life producten herkennen aan het label met de tekst 'Second Life'. Wanneer je zowel het 'Second Life' label ziet als 'Verkocht en verstuurd door' door een partner, dan betreft het een Partner Second Life product.