Je kan je bestelling niet terug vinden in je account? Dan heb je tijdens het plaatsten van de bestelling waarschijnlijk gekozen om te bestellen als Gast en dus geen account aangemaakt. Heb je een bestelling geplaatst via een gastaccount en wil je een item retourneren? Lees dan verder.
Decathlon Producten
- Ga naar Gast account retour aanmaken.
- Vul je e-mail en bestelnummer in (klik hier voor uitleg over het vinden van je bestelnummer).
- Scroll in je order naar beneden en klik op Retour aanmaken.
- Kies de producten die je wilt retourneren en geef een retourreden op.
- Selecteer de retourmethode (PostNL of retour in de winkel).
- Bevestig je retourverzoek.
- Heb je gekozen voor Postnl dan ontvang je het retourlabel en instructies per e-mail. Controleer hierbij ook je spam. Heb je het toch niet ontvangen? Lees dan hier wat je het beste kan doen.
Winkel retour
Decathlon producten kunnen gratis worden geretourneerd of geruild in onze winkels. Het is niet nodig om dit eerst online retour aan te melden of contact op te nemen met de online klantenservice. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt en kom langs wanneer het je uitkomt. Gaat het om een Partner- en Second Life-product? Deze producten kunnen alleen gratis online geretourneerd worden, het is dus niet mogelijk om deze producten in één van onze filialen te retourneren.
Let op: Partner- en Second Life-producten kunnen alleen online worden geretourneerd.
Partner- en Second Life-producten
Heb je een bestelling geplaatst via een gastaccount en wil je een Partner of Second Life item retourneren?
- Ga naar Gast account retour aanmaken.
- Vul je e-mail en bestelnummer in (klik hier voor uitleg over het vinden van je bestelnummer).
- Scroll in je order naar beneden en klik op Retour aanmaken.
- Selecteer in je bestelling het Partner- of Second Life-product dat je wilt retourneren en klik op de retourknop. Herhaal dit per product.
- Na het aanmelden ontvang je een bevestiging per mail. Een retourlabel wordt mogelijk later toegestuurd.
- Zodra je het juiste retourlabel hebt ontvangen, plak je het label op de doos. Controleer zorgvuldig of het label bij het juiste product hoort om fouten te voorkomen.
- Lever het pakket in bij het aangewezen afgiftepunt van de Partner. Je kunt ook een andere vervoerder kiezen, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.