Voor het plaatsen van een bestelling
- Log in op onze website en ga naar ''Mijn account'';
- Klik op ''Mijn profiel''. Onderaan deze pagina kun je het adres wijzigen. Let op: vergeet niet "Voeg dit adres toe als afleveradres in mijn adresboek" aan te vinken.
Tijdens het bestellen
Wanneer je al een bestelling aan het plaatsen bent kan je ervoor kiezen om het adres te bewerken en eventueel een nieuw adres toe te voegen. Vergeet hier ook niet om "Dit is mijn voorkeursadres" of "Verwissel mijn huisadres met dit adres" aan te vinken.
Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.
Na het plaatsen van een bestelling
Helaas is het voor de klantenservice niet mogelijk om een afleveradres te wijzigen na het plaatsen van een bestelling. Wanneer de postcode en het huisnummer wel juist is ingevuld wordt het in de meeste gevallen wel goed geleverd. Postnl werkt namelijk met de combinatie postcode + huisnummer. We raden aan om je mail goed in de gaten te houden. Zodra je de track&trace ontvangt kun je in sommige gevallen nog voor een pick-up point kiezen in de buurt.
Is het pakket al te ver in het bezorgproces bij de koerier? Neem dan contact op met de bewoners van het foutieve adres om te vragen of je daar het pakket kunt ophalen of dat zij het pakket kunnen weigeren aan de deur. Wanneer het pakket geweigerd wordt, komt het pakket retour naar ons. Zodra je order retour is verwerkt wordt er een terugbetaling in gang gezet.