Wil je graag je bestelling retourneren? Doorloop dan de volgende stappen:
- Ga in jouw account naar 'Mijn bestellingen' en kies vervolgens voor 'Retour aanmaken';
- Volg de stappen die getoond worden;
- Je ontvangt een e-mail met het retournummer (startend met RET of RETNL);
- Print het verzendlabel uit. Heb je geen printer? Schrijf dan de gegevens op de doos;
- Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken, dit hoeft niet de originele verpakking te zijn;
- Plak het verzendlabel op de doos;
- Geef het pakket af bij een PostNL-locatie, HomerrPunt of laat het ophalen door Returnista. In alle gevallen is het retourneren gratis! Mocht je een groot artikel willen retourneren dan gaat dit via Dynalogic. Hiervoor maak je een afspraak met de klantenservice en het pakket zal bij jou thuis worden opgehaald.
- Bewaar het verzendbewijs goed. Mocht er iets misgaan kunnen we hiermee de verzending controleren;
- Zodra het pakket is aangekomen wordt deze gecheckt en vervolgens gevalideerd;
- De ruiling en/of terugbetaling verloopt vervolgens automatisch.
Gegevens retouradres:
Decathlon Nederland
Antwoordnummer 54094
5004VB Tilburg
o.v.v. het retournummer
Winkel retourneren
Online bestellingen zijn ook in de winkel te retourneren. Het winkelpersoneel heeft echter wel het recht om producten niet terug te nemen, als het niet voldoet aan onze retour voorwaarden.
Let op: Indien je voor Afterpay hebt gekozen kun je een online bestelling helaas niet terugbrengen in onze winkels. Gebruik bovenstaand stappenplan om een retour online te retourneren. Het retourneren van partner producten verschilt hiervan.