Heb je een bestelling ontvangen, maar ontbreekt er een product of onderdeel? Excuses voor het ongemak maar maak je geen zorgen. Hieronder leggen we uit wat je in dit geval het beste kunt doen.
-
Controleer of er nog een tweede levering volgt
Soms worden bestellingen in meerdere delen verzonden. Controleer daarom eerst of er nog een tweede zending onderweg is. Dit kun je eenvoudig zien via de track & trace-informatie die je hebt ontvangen. Het komt ook regelmatig voor dat wanneer je producten van een partner hebt besteld, deze op een andere datum worden geleverd. Het is dus goed om even je account te controleren voor een overzicht van de verwachte leveringen. Klik hier wanneer je een bestelling hebt geplaatst met een gastaccount. -
Nog steeds iets niet duidelijk?
Als er geen extra zending onderweg is en je bestelling nog steeds onvolledig is, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via dit contact formulier en stuur de volgende informatie mee:- Je bestelnummer
- Foto’s van de ontvangen producten of onderdelen
- Geef aan wat er precies ontbreekt is gaat het om een producten of onderdeel?