Heb je een bestelling geplaatst en afgerekend, maar is deze toch uit zichzelf geannuleerd? Dat is natuurlijk vervelend. Helaas hebben we vanuit de online klantenservice geen aanvullende informatie over de automatische annulering. Het kan gebeuren dat door een systeemfout een betaling wel is geslaagd, maar dat de bestelling toch wordt geannuleerd. In dat geval wordt het betaalde bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort op je rekening onder de naam Buckaroo. Als je met Riverty hebt betaald, vervalt de rekening automatisch.
Belangrijk: Controleer voordat je een nieuwe bestelling plaatst eerst in je account of er mogelijk automatisch een tweede bestelling is aangemaakt. Soms wordt één bestelling geannuleerd en krijg je daarover een e-mail, terwijl er door de fout automatisch een andere bestelling is aangemaakt. Dit kan verwarrend zijn, dus het is verstandig om dit even te controleren in je account.
Mocht je na het lezen van dit artikel toch nog vragen hebben dan horen we het graag. Houd er wel rekening mee dat we via de online klantenservice geen nieuwe bestelling kunnen plaatsen nadat de terugbetaling al is verwerkt. Je zult de bestelling daarom zelf opnieuw moeten plaatsen.