Heb je een probleem met je fitnessapparaat, zoals een crosstrainer of hometrainer van Decathlon? Excuses voor het ongemak! Hieronder vind je de stappen om snel en eenvoudig hulp te krijgen via Decathlon's support. Dit gaat alleen over producten van Decathlon zelf en niet over partnerproducten.
1. Zoek het product op
Bezoek de Decathlon supportpagina voor fitness cardio training. Daar kun je jouw specifieke product zoeken. Je vindt hier informatie en oplossingen voor veelvoorkomende problemen.
2. Selecteer het juiste product
Zoek in de lijst naar het type fitnessapparaat waar je hulp bij nodig hebt. Klik op het desbetreffende product om de productpagina te openen. Kan je hier geen antwoord vinden op je vraag?
3. Scroll dan naar het kopje 'Assistentie nodig?'
Op de productpagina, als je iets naar beneden scrolt, kom je het kopje ‘Assistentie nodig?’ tegen. Hier vind je een contactformulier. Achter dit contactformulier zitten de experts die verstand hebben van deze producten en jou verder kunnen helpen met je probleem.
4. Kom je er toch niet uit
Of staat het product er niet bij? Neem dan gewoon contact op met onze klantenservice. We staan klaar om je verder te helpen!