Een online bestelling bij ons geplaatst maar blijkt de order vertraagd te zijn? Excuses voor het ongemak. Weet dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
Wat te doen bij een vertraagd Decathlon pakketje
- Controleer de tracking informatie van je pakket in "Mijn account" voor updates over de levering.
- Houd ook je e-mail in de gaten voor eventuele updates vanuit ons, vergeet hierbij niet om je spamfolder te controleren.
- In de meeste gevallen duurt een vertraging maar een paar dagen. Blijf regelmatig de trackinginformatie controleren.
Opties als je niet wilt wachten op je bestelling
- Overweeg het product te kopen in onze fysieke winkel, indien beschikbaar.
-
Controleer de beschikbaarheid op de productpagina. Let op: het product zal moeten worden afgerekend in de winkel. Wanneer de vertraagde online bestelling wordt geleverd, kun je deze weigeren aan de deur. Het wordt dan automatisch naar ons geretourneerd en ontvang je een volledige terugbetaling.
- Mocht het pakket wel worden aangenomen of wordt het bezorgd bij de buren? Geen probleem! Maak dan een retour aan in je account. Retourneren is gratis en bij volledige retournering ontvang je ook de eerder betaalde verzendkosten terug.
- Of Decathlon producten kunnen ook gratis worden geretourneerd of geruild in onze winkels. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt. Tenzij het gaat om een Partner- en Second Life-product. Deze producten kunnen alleen gratis online geretourneerd worden.
Nog vragen over je vertraagde levering?
Bij een vertraging is het helaas niet altijd mogelijk om de order gelijk te annuleren. Daarom heeft het klantenservice team ook niet altijd gelijk een oplossing. We raden je de bovengenoemde mogelijkheden aan. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we het graag.