Hoe kan ik een klacht indienen en/of een vraag stellen?
Als je een vraag aan ons wilt stellen of een klacht wilt indienen over een online bestelling kun je een mail sturen naar klantenservice@decathlon.nl. Mocht je productinformatie willen over een specifiek product of een vraag hebben over een winkelaankoop dan kun je het beste even contact opnemen met een van onze winkels. De telefoonnummers vind je op de winkelpagina.
Je vraag of klacht over een online bestelling wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling genomen en je krijgt binnen deze termijn een inhoudelijke reactie van ons.
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht, wat kan ik doen?
Wij doen altijd ons uiterste best om jou als klant zo goed mogelijk te helpen.
Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.