Wil je de status van jouw bestelling volgen in jouw account? Volg dan deze stappen:
- Log in op ''Mijn account''.
- Klik vervolgens op ''Mijn aankopen".
- Selecteer je bestelling om vervolgens de status van je bestelling gelijk te kunnen vinden.
Momenteel is het enorm druk in de magazijnen van Decathlon. Hierdoor is het mogelijk dat jouw bestelling vertraagd is. Wij doen ons uiterste best om duidelijke updates te sturen over de geplaatste bestelling zodat je weet waar je aan toe bent!
De leverdatum is een schatting van het aflevermoment. Er kan natuurlijk altijd iets gebeuren bij PostNL, DHL, Dynalogic of ons magazijn, waardoor het net even iets langer duurt dan gewoonlijk. Zodra je pakketje het magazijn verlaat en wanneer je bestelling is ontvangen door PostNL, Dynalogic of DHL, krijg je een track&trace code op je mailadres die bij ons is opgegeven. Daarin kan je in detail volgen wanneer je bestelling wordt geleverd.
Wanneer je klikt op een bestelling in je account zie je de status en de verwachte leverdatum. Mocht je bestelling verzonden zijn kun je hier ook de track&trace code vinden waarmee je meer details kunt zien over de levering van jouw bestelling.