Als je een vraag aan ons wilt stellen of een klacht wilt indienen over de dienstverlening of een online bestelling kun je ons telefonisch bereiken via 085 0003 637, of via een mail door gebruik te maken van dit contactformulier.
Gaat je vraag of klacht over een partner product? In dat geval zijn wij bemiddelaar. Mocht het nodig zijn dan benaderen wij onze partner.
Mocht je productinformatie willen over een specifiek product of een vraag hebben over een winkelaankoop dan kun je het beste langs de dichtstbijzijnde winkel gaan. Onze filialen zijn telefonisch niet bereikbaar. Meer info vind je op de winkelpagina.
Je vraag of klacht over een online bestelling wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling genomen en je krijgt binnen deze termijn een inhoudelijke reactie van ons.
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht, wat kan ik doen?
Wij doen altijd ons uiterste best om jou als klant zo goed mogelijk te helpen. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.