Heb je een bestelling bij ons geplaatst, maar na het ontvangen van de orderbevestiging ontdekt dat er iets niet klopt? Geen zorgen! Lees hier de mogelijkheden om je bestelling te annuleren.
Decathlon-producten
Als je een bestelling hebt geplaatst voor Decathlon-producten en je besluit deze te annuleren, volg dan de onderstaande stappen:
- Ga naar Mijn account.
- Klik op Mijn aankopen om je recente bestellingen te bekijken.
- Zoek je meest recente bestelling en kijk aan de rechterkant onder Acties.
- Kies de optie Volledige order annuleren.
- Bevestig de annulering. Je ontvangt een e-mail van ons waarin wordt bevestigd dat de annulering is geslaagd.
Partner- en Second Life-producten
Voor Partner- en Second Life-producten is het annuleren via je account niet mogelijk. In dit geval:
- Neem contact op met onze klantenservice.
- Wij sturen een bericht naar onze partners om te controleren of annuleren nog mogelijk is.
Annuleren niet meer mogelijk?
Als het niet meer mogelijk is om je bestelling te annuleren, zijn er twee opties:
-
Bestelling weigeren aan de deur: Als je het pakket bij bezorging weigert, wordt het automatisch teruggestuurd naar Decathlon. Zodra het pakket retour is ontvangen, nemen we contact met je op en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
-
Bestelling retourneren: Als je het pakket al hebt ontvangen, kun je het gratis retourneren. Volg de instructies in ons retourproces, die je hier kunt vinden: Retourproces. Bewaar het verzendbewijs goed! Zodra het pakket retour is, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug.
We hopen dat deze informatie je helpt bij het annuleren van je bestelling. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice