Niet thuis bij levering door:
PostNL
Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Mochten de buren ook niet thuis zijn, dan wordt jouw bestelling naar een PostNL punt in de buurt gebracht. Welk PostNL punt kun je vinden in de Track & Trace die je van ons hebt gekregen via de email. Je kunt je pakketje daar tot 7 dagen na aflevering ophalen. Een andere mogelijkheid is om je bezorgvoorkeuren in te stellen in de PostNL app of in je PostNL-account, klik hier voor meer informatie.
DHL
Dan krijg je een email met daarin de mededeling dat je niet thuis was en een uitleg over de vervolgstappen van de bezorger.
- Bezorgd bij de buren (inclusief huisnummer);
- Pakket gaat naar een DHL Servicepoint;
- Morgen een nieuwe bezorgpoging.
Extra@Home
Het is niet mogelijk bij de buren af te leveren. Neem contact op met Extra@Home om een nieuwe afleverafspraak te maken.
Gaat het pakketje toch retour?
Gaat het pakketje uiteindelijk toch naar ons retour en wil je het nog wel ontvangen? Helaas is het niet mogelijk om het dan nogmaals te versturen. Zodra het bij ons retour is, wordt er een terugbetaling in gang gezet. Je kan zelf dan nogmaals de bestelling plaatsen.