Heb je een defect of beschadigd product ontvangen? Of is het product tijdens de garantieperiode defect gegaan? Dat vinden we vervelend om te horen en dit is uiteraard niet de bedoeling. Helaas gebeurt dit af en toe en daarom bieden we graag de volgende mogelijkheden.
Decathlon producten
Online Aankoop
Stuur het artikel naar ons retour:
- Ga naar Mijn account;
- Kies tijdens het retourproces "Defect" als retourreden;
- Vervolgens zullen wij een terugbetaling in gang zetten;
Mocht je het artikel alsnog willen ontvangen dan raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen.
Aankoop in de Winkel
Wanneer je een aankoop doet in onze fysieke winkel en het product beschadigd of defect blijkt te zijn, raden we je aan om met het product naar een van onze winkels te gaan. De winkels zijn telefonisch niet bereikbaar en onze online klantenservice kan je hierbij helaas niet helpen.
Aankoop via onze Partners
Heb je een beschadigd artikel ontvangen van een van onze partners? Stuur dan een e-mail met de volgende informatie:
- Het ordernummer.
- De naam van de partner.
- Een foto van het desbetreffende artikel.
Op deze manier kunnen we het probleem het beste overdragen aan onze partner. Bedankt voor je geduld en begrip. We streven ernaar om je zo snel mogelijk te helpen!