De verkeerde maat gekocht? Liever een andere kleur? Het is mogelijk om een product te ruilen in de winkel of online.
Wil je een bestelling in de winkel omruilen?
Als je een product in de winkel wilt ruilen, dan is dit zowel voor een winkelaankoop als voor een online aankoop mogelijk. Uiteraard is het wel afhankelijk van de voorraad of dit meteen kan. Check hiervoor even de winkelvoorraad op de productpagina.
Let op: Indien je voor Riverty hebt gekozen bij het plaatsen van een online bestelling, dan kun je een online bestelling helaas niet ruilen in onze winkels. Je kunt de Riverty bestelling uitsluitend naar het dichtstbijzijnde PostNL of Homerr pakketpunt brengen nadat je een omruiling hebt aangemaakt in je Decathlon account.
Onze partner producten kunnen ook niet omgeruild worden in de winkel. Vind hier alle informatie over het retourneren van partner producten
Wil je een bestelling online omruilen?
Online ruilen is alleen mogelijk voor een online bestelling. Tijdens het aanmaken van je retour in jouw Decathlon account, kun je aangeven dat je een ruiling wenst. Dit kan uitsluitend voor een andere maat en niet voor een ander product in verband met de betaling. Je ontvangt vervolgens een retour nummer per mail. Schrijf het retour nummer samen met ons gratis antwoordnummer op de doos en breng het naar het dichtstbijzijnde PostNL of Homerr pakketpunt. Zodra we het pakketje ontvangen zullen we de omruiling versturen.