Decathlon producten
Online aankoop:
Na het plaatsen van een online bestelling is het niet mogelijk om online een omruiling aan te maken. Ben je in de gelegenheid om wel langs een Decathlon vestiging te gaan? Controleer de winkelvoorraad op de productpagina en ruil je product in één van onze winkels.
Winkel aankoop:
Een winkel aankoop kan in alle Decathlon vestigingen worden geruild en geretourneerd. Het hoeft dus niet terug gebracht te worden in dezelfde vestiging als waar het gekocht is. Zoek hier een winkel bij jou in de buurt.
Ruilen voor een Andere Maat in de winkel:
- Indien beschikbaar in de desbetreffende vestiging, kun je ook ruilen voor een andere maat. Controleer de winkelvoorraad op de productpagina. Om de voorraad te zien, selecteer de juiste maat.
- Als het artikel niet in de winkel aanwezig is, kunnen onze collega's een nieuw product voor je bestellen. Dit wordt dan gratis bij je thuis bezorgd.
- In al onze vestigingen is het mogelijk om het bedrag retour te pinnen.
Partner- en Second Life-producten
- Het is niet mogelijk om Partner- of Second Life-producten te retourneren in een van onze Decathlon-vestigingen.
- In de doos van jouw bestelling vind je een retourformulier. Heb je geen retourformulier en verzendlabel ontvangen, dan kun je ook je artikelen via Mijn account gratis retour aanmelden.
- Na het aanmelden van je retour, ontvang je binnen 5 werkdagen een nieuw verzendlabel van ons.