Voor het plaatsen van een bestelling
Het is alleen mogelijk om een afleveradres te wijzigen voordat je gaat bestellen. Om je adres te veranderen ga naar:
- Mijn Account
- Mijn Profiel
- Mijn Adres Bewerken
Let op: vergeet niet "Voeg dit adres toe als afleveradres in mijn adresboek" aan te vinken.
Wijzigen bij bezorgdienst
Helaas is het voor de klantenservice niet mogelijk om een afleveradres te wijzigen na het plaatsen van een bestelling. Wanneer de postcode en het huisnummer wel juist zijn ingevuld wordt het in de meeste gevallen wel goed geleverd. PostNL werkt namelijk met de combinatie postcode + huisnummer. We raden aan om je mail goed in de gaten te houden. Zodra je de track&trace ontvangt kun je, via de bezorgdienst, in sommige gevallen nog voor een pick-up point kiezen in de buurt:
- Bij PostNL kan je het bezorgmoment wijzigen vanaf het moment dat PostNL je pakket heeft ontvangen van ons tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Kijk hier voor meer informatie.
- Bij DHL kun je het bezorgmoment wijzigen vanaf de dag voordat DHL eigenlijk bij je zou leveren. Kijk hier voor meer informatie.
Niet meer mogelijk om te wijzigen bij de bezorgdienst?
Is het pakket al te ver in het bezorgproces bij de koerier? Neem dan contact op met de bewoners van het foutieve adres om te vragen of je daar het pakket kunt ophalen of dat zij het pakket kunnen weigeren aan de deur. Wanneer het pakket geweigerd wordt, komt het pakket retour naar ons. Zodra je order retour is verwerkt wordt er een terugbetaling in gang gezet.