Je kunt jouw bestelling(en) gemakkelijk terugzoeken in jouw account:
- Log in op de website.
- Klik op mijn "Mijn aankopen".
- Hier kun je alle aankopen terugvinden die je bij Decathlon hebt gedaan.
Wel betaald en geen orderbevestiging?
Het kan voorkomen dat je al wel hebt betaald, maar dat jouw bestelling nog niet zichtbaar is in jouw account. Dan heeft het systeem even de tijd nodig om de bestelling te koppelen aan de betaling. Dit kan soms enkele uren duren. Mocht dit na 4 uur nog niet zijn gebeurd, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Wel betaald en geeft aan dat de bestelling geannuleerd is?
Vlak nadat je een besteld hebt geplaatst ontvang je een mailtje die aangeeft dat de bestelling geannuleerd is? Het kan voorkomen dat het systeem 2 orders heeft aangemaakt en daar automatisch 1 van heeft geannuleerd. Ga dan naar je account en bekijk bij "mijn aankopen" de bestelstatus. Staat daar maar 1 order en is die inderdaad geannuleerd? Je ontvangt dan binnen 14 dagen je geld terug en kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.