Geen paniek! Er zijn verschillende scenario’s mogelijk:
- De bestelling is nog niet gescand bij onze vervoerder. Dit kan te maken hebben met vertraging bij de vervoerder. Probeer het één dag later nog eens. Wanneer er dan geen update is, neem gerust contact op met onze klantenservice.
- De bestelling is nog niet verstuurd vanuit ons distributiecentrum, waardoor deze nog niet te traceren is bij onze vervoerder. Controleer de verwachte leverdatum bij ‘’mijn aankopen’’ in "Mijn account".
- Het kan zijn dat de bestelling vertraging heeft opgelopen. Controleer de e-mail (en de map ongewenste e-mail) of je een bericht van ons hebt ontvangen.
Wanneer het pakketje door ons verstuurd wordt kan je ook zelf proberen je pakket te volgen met de track & trace-code. Ga naar deze website van PostNl en voer de code en je eigen postcode in. Wordt het pakket bij een afhaallocatie geleverd en werkt je eigen postcode niet? Probeer dan de postcode van de afhaallocatie. Zo krijg je direct inzicht in waar je pakket is en wanneer je het kunt ophalen.