Tijdens het plaatsen van een online bestelling gekozen voor Riverty en nu blijkt de order vertraagd te zijn? Excuses voor het ongemak. Weet dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. In de tussentijd raden we het volgende aan:
Betaling uitstellen bij Riverty
Kies ervoor om uitstel van betaling aan te vragen. Dit doe je door in MyRiverty de Pauzeer-functie te gebruiken. Hiermee heb je de mogelijkheid om de betaaltermijn te verlengen met 7, 14 of 21 dagen tot je pakket er is.
Mocht dit niet lukken of doe je het liever telefonisch? Neem dan even contact op met Riverty:
- 020 723 0270
- customercare@riverty.nl
Betaling uitgesteld maar pakket is er nog niet?
Belangrijk om te weten is dat wanneer je voor Riverty kiest tijdens het plaatsen van een bestelling, je een overeenkomst aangaat met Riverty. Wanneer je het pakket nog niet hebt ontvangen raden we aan om toch alvast je factuur te betalen, om zo extra kosten te voorkomen. Wij kunnen extra kosten niet crediteren.
Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met de Decathlon klantenservice. Dan helpen we je graag verder.